کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

بعضی وقتها...

بعضی وقتها 

 لازم است یک تلنگر بخوریم... 

لازم است سرمان داد بزنند... 

لازم است به ما بد و بیراه بگویند... 

لازم است غرورمان را بشکنند... 

آنوقت شاید حرفهایمان جامه ی عمل بپوشند... 

آنوقت شاید مصمم تر از قبل پای دین و عقیده مان بایستیم... 

آنوقت شاید بیشتر خدایی بشویم... 

 

خدا کند....

نظرات 1 + ارسال نظر
.... شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام
بله تلنگر گاهی محکمتر از تلنگر میخوریم و باز دوباره من چند دقیقه پیش از تلنگر بدتر خوردم ولی ادم شدنی نیستم. تلنگر زیادبشه ادم پوست کلفت میشه سنگ میشه دنیاشو با دستای خودش تموم میکنه.مرگ تدریجی یک ادم...........................................

سلام...
بله قبول دارم ...ولی در مورد خودم مطمئنم که این تلنگرها باعث میشه بیشتر به خودم بیام...ببینم کجای دنیا ایستادم...
بدونم باید چیکار کنم تا بهتر بشم...
امیدوارم شما هم از فرصتهاتون استفاده کنید و زود ناامید نشید...
مطمئن باشید که اگر به خدا توکل کنید خدا خودش راهنماییتون میکنه...
ممنون از حضور سبزتون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد