کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

سلام سلطان قلبها...

 

سلام سلطان 

 

 

 

میدانید چقدر دلم هواییتان شده؟؟ 

میدانید چشمهایم به انتظار دعوتتان سیراب اشک شده؟؟ 

 میدانم میدانید آقا... 

حتما من لیاقت دعوتنامه تان را ندارم... 

شما که بزرگوارید... 

 

می شود این بی لیاقت را دعوت کنید آقا؟؟ 

می دانم از آهو کمترم... 

من در صید گناهم و آهو در صید صیاد... 

می شود این گناهکار را دعوت کنید آقا؟؟ 

 

السلام علیک یا امام خوبیها... 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا... 

  

یه تبریک با طعم سیاست

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

واقعا نمیدونم چی بگم...


آیا می دانستید در هنگام نماز خواندن نام احمد(یکی از نام های حضرت محمد(ص)) را تشکیل می دهید




 
  
 
 
 
 «لا حَولَ ولا قُوّةَ إلاّ باللّه»
 
 
 
 
 

عیدتون مبارک

الهی.... 
 
 
 
 
 
 
به آخر این دعا میرسم بغضم می گیره
 
خدایا به حق این پنج تن حاجت حاجتمندان را برآورده به خیر بگردان 
  
 آمین یا غفور یا رحیم
 
میلاد سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام بر همه شما دوستان تبریک و تهنیت باد..

چه کسی میخواد رأی نده؟

اصلا آدمی نیستم که دنبال بحثهای سیاسی باشم... 

اصلا از سیاست هیچی سر در نمیارم...حوصله جنجالهای سیاسی هم ندارم... 

اما... 

اونهایی که میگن ما رأی نمیدیم...اونهایی که میگن براچی باید رأی بدیم؟برامون چیکار کردن؟ 

این همه رأی دادیم چی شد؟جز اینکه تورم بیداد میکنه؟ 

خلاصه از این قبیل حرفا... 

میخوام بگم ... 

آقا یا خانومی که این حرفا رو میزنی...با غلط یا درستش کار ندارم... 

ولی همین که میریم پای صندوقهای رأی این یعنی استقلال...این یعنی آزادی... 

این یعنی شهدا ما حافظ خون شماییم... 

قرار نیست با هر سختی خودمونو عقب بکشیم...ما هم جزو این مملکتیم... 

اگر به سختی باشه اون جوونهایی که رفتن و جونشونو برا این مملکت گذاشتن سختی کشیدن... 

اون آزاده ای که مدتها در اسارت بود سختی کشیده... 

اون جانبازی که هنوز بعد از سالها گوشه خونه افتاده و کسی سراغشو نمیگیره سختی کشیده... 

سختی گرون شدن گوشت و مرغ نیست... 

سختی گرون شدن آب و نون نیست... 

سختی اینه که نتونی جلو دشمنت بایستی... 

نتونی بهش بگی هیچ غلطی نمیتونی بکنی... 

الان چشم دشمن به دستهای من و توست...تمام دوربینهاشو رو ما زوم کرده... 

میخواد ببینه پای صندوقها میریم یا نه... 

میخواد ببینه هنوز حافظ و پاسدار آرمانهای انقلابمون هستیم یا نه... 

میخواد ببینه این تحریمها کمر ما رو شکسته یا نه... 

میخواد ببینه رهبر فرزانه انقلابمون امام خامنه ای وقتی حکم جهاد میده مردم لبیک میگن یا نه... 

میخواد ببینه وقتی فریاد میزنیم :

 خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است  

حرفش رو  رو تخم چشامون میزاریم یا نه... 

من نمیخوام شعار بدم... 

نمیخوام بگم همه چی آرومه ...من چقدر خوشحالم... 

نمیخوام بگم مردم همه نون شب دارن ...همه با شکم سیر میخوابن... 

فقط میخوام بگم رهبر عزیزم تکلیف کرده که رأی بدم... 

من با رأیم میخوام بگم جانم فدای رهبرم... 

میخوام بگم تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست... 

پس بیایم با رفتن به پای صندوقهای رأی استقلال آزادی جمهوری اسلامی رو پررنگ تر از دیروز کنیم... 

نزاریم این آرمان بلند انقلاب اسلامی به تاریخ بپیونده....  

 

 

 رهبرم...رهبر عزیزم...تو فقط حکم جهاد بده ... جانم را در کف دستانم میگذارم و تقدیمت میکنم... 

 

 

 

 

 

اللهم اشف کل مریض

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یعنی میشه؟

۴۵-۴۴-۴۳-۴۲- همینجور به چراغ قرمز نگاه میکردم و قعر در تفکر بودم... 

خدایا چی میشه؟ 

یعنی درست میشه؟ 

یعنی همه چی مثل اولش میشه؟ 

وای این چرا سبز نمیشه ۳۳-۳۲-۳۱-.... 

خانوم..... 

من با ترس برگشتم سمت شیشه ماشین...یعنی قلبم داشت از جا کنده میشد... 

گفتم خانوم چه خبرته ترسیدم... 

گفت کمک کنید... 

یه نگاه به سر و وضعش انداختم...یه چادر نخی سرش بود...ابروهای تتو کرده... 

نسبتا جوون... سالم و سرحال... 

یعنی فقط نگاش کردم ...چراغ سبز شده بود و داد ماشینا در اومده بود... 

پامو گذاشتم رو گاز و حرکت... 

نمیدونم چرا بعضیها نمیخوان به خودشون زحمت بدن کار کنن... 

خانوم مسنی رو میشناسم که هنوز برا یه لقمه نون خونه های مردم کار میکنه...اونوقت اینا حاضر نیستن به خودشون سختی بدن... 

ای کاش فقر در جامعه ریشه کن بشه و امثال این خانوم دستشون رو جلو امثال من برا یه لقمه نون دراز نکنن...  

 

اَللَّهُمَّ ارْزُقنا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً  

آمین یا رب العالمین....

 

بلاگفا...

دوستان عزیزی که در بلاگفا وبلاگ دارید ... 

من نمیتونم بهتون سر بزنم چون بلاگفا برا من اصلا باز نمیشه

از این بابت بلاگفا باید از من عذر خواهی کنه 

هر وقت درست شد میام به همتون سر میزنم

تولدت مبارک

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ 

یک سال است که این خانه مجازی بنا شده و امروز سالروز تولدش است... 

 دوستانی بودند که از همان ابتدا همراهیم کردند و دردهایم را خواندند... 

و دوستانی که به تازگی اینجا را میخوانند... 

از همه شما ممنون و سپاسگزارم... 

امید که این خانه بتواند پاسخگوی محبتهای شما عزیزان باشد... 

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

وبلاگ عزیزم تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک 

  

 شکلکهای جالب آروین  

 

 

اینم کیک تولد که تازه تازست بفرمایید 

 نایت اسکین

 

 این گل تقدیم به همه شما دوستان   

 

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

عمه می شویییییییییییییییییم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چقدر دین مظلوم است...

داشتم به پستهای قبلم یه نگاهی می نداختم... 

چشمم به این پست افتاد...گفتم دوباره آپش کنم...   

 

ممنون از نگاهتان... 

 

 

سال ۸۵ وارد حوزه علمیه شدم...اون موقع دلایل زیادی برای خودم داشتم...اینکه در تربیت فرزندانم موفق باشم و از وارد شدن در هیاهوی کمرنگ شدن دین درجامعه امروز دور باشم... 

اون زمان فکر می کردم اگر وارد حوزه بشم خود به خود همه این اتفاقات میفته...یعنی ایمانم قوی میشه...حجابم کامل میشه...رفتارم با مردم خوب میشه... 

ولی کم کم متوجه شدم ذات شخص باید خوب باشه...هرچی توی حوزه درس بخونی اطلاعاتت بیشتر میشه و خودت باید تشخیص بدی که راه درست کدومه...حوزه بستر مناسب رو فراهم میکنه و در اون آموزه های دینی رو فرا میگیری...اگر خودت تلاش کنی به اون درجه از ایمان میرسی...وقتی گوش شنوا نداشته باشی و چشم بینا هیچ کس و هیچ چیز نمی تونه در تو اثر بزاره ...خودسازیه که باعث میشه اون اشعه های نوری که در حوزه وجود داره شامل حالت بشه...حوزه علمیه بهترین مکان برای خودسازی هست اما باید تلاشگرش خودت باشی نه اساتید محترم و محترمه حوزه...اونها فقط راه رو به ما نشون میدن و این ما هستیم که انتخاب میکنیم...خیلی مسئولیت سنگینیه...تو جامعه هرکسی خطایی ازش سر بزنه به پای دین نمی نویسن ولی خدایی نکرده اگر یک روحانی یا طلبه اشتباهی کنه به پای دین نوشته میشه...بعضی از مردم بی دینیشونو با بد اجرا کردن آموزه های دینی توسط بعضی روحانی نماها توجیه می کنن و خودشونو تبرئه...قبول این واقعیت که عامل دین خیلی در سرنوشت دین تاثیر داره مهمه...ولی مردم عادت کردن دین رو با عواملش بسنجند نه عوامل رو با دین و این یک فاجعست...فاجعه ایی که آثار مخرب و زیانبارشو در جامعه مشاهده می کنیم...ای کاش عامل خوبی برای دین باشیم تا اون عده از سودجوها که دین رو سلب آسایش خودشون می دونن بی ایمانیشونو توجیه نکنن... 

 

الهی از تو می خواهم که اعمالم را در ترازوی عدلت نریزی که خود میدانی هیچ ندارم.... 

 

آمین یا رب العالمین... 

تشییع شهدای کربلا

امروز خیلی اتفاقی رفتیم بیرون... 

شهر خیلی شلوغ بود...راه ها بسته ... 

من و حنانه بودیم...از سربازی پرسیدم چی شده؟ 

گفت:تشییع پیکر شهدایی که در راه بازگشت از سامرا به شهادت رسیدن هست... 

نمیدونم بگم دعوت...سعادت...اتفاق...شانس... 

هر چی بود خیلی خوشحالم که در تشییع اونها شرکت کردم... 

انسانهایی که حتما حتما انتخاب شده بودن... 

در بین شهدا یک زن و شوهر بودن ...با هم شهید شده بودن... 

خیلی ناراحت شدم...برا بچه هاشون که یکباره پدر و مادرشون رو از دست دادند... 

ولی خوش به سعادتشون... 

حتما خیلی عاشق بودن که با هم رفتن...  

روحانی و مداح کاروان هم به فیض شهادت نائل اومدن... 

انشاالله که امشب میهمان ائمه و پیامبر و حضرت زهرا س هستند...  

 برای شادی روحشون صلوات 

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پدر

دیروز رفتم مغازه بجای روز پدر برای مادرم هدیه ای بخرم که هم پدر بود و هم مادر... 

صاحب مغازه گفت برای پدرتان چیزی نمی خواهید؟ 

گفتم پدرم کم توقع است...به فاتحه ای قانع و به قرائت قرآنی بسنده می کند... 

 

پدرم روزت مبارک و اشکهای امروزم در نبودنت تقدیم تو باد تویی که روحت همواره حامیم در تمام زندگی بوده و دعایت بدرقه راهم...  

 

پدرم هنوز هم بعد از ۲۶ سال وقتی یادت می افتم اشک در چشمانم حلقه می زند و واژه ها را برایم تار می کند... 

 

پدرم من امروز در نبودنت بر دستان مادرم بوسه می زنم و عطر وجود تو را از  او می طلبم... 

 

پدرم روحت شاد و یادت گرامی باد... 

 

 

این حدیث دل بود تصنیف نیست ...شیعه در محشر بلا تکلیف نیست...شیعه راهش در مسیر اولیاست... شیعه مولایش علی مرتضی است . 

 

عید تولد فخرالبشر شاه ولایت علی مرتضی و روز مرد (پدر) بر همه شما دوستان مبارک باد