کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

آخرین پست ۹۱

ساعت ۸ شب باید حرکت کنیم...  

و این آخرین پست در سال ۹۱ است... 

دعا کنید حال که با دست خالی به این سفر می روم با دستانی پر برگردم... 

اگر عمری باقی باشد و لایقش باشم  دعا گوی همه شما دوستان خواهم بود... 

شما نیز مرا از دعای خیرتان فراموش نکنید که بسیار محتاجم... 

امیدوارم سال ۹۲ برای همه شما عزیزان بهتر از سال ۹۱ باشد و در کنار خانواده هایتان ساعتها و روزهای خوبی را پشت سر بگذارید... 

پیشاپیش فرا رسیدن نوروز ۹۲ را به شما دوستان خوبم تبریک عرض می نمایم... 

در دعای یا مقلب القلوبتان برای من حقیر هم دعا بفرمایید... 

  

<یا مقلب القلوب و الابصار  

یا مدبرالیل و النهار  

یا محول الحول و الاحوال 

 حول حالنا الی احسن الحال

 

 

این واقعه ممکن است آقا؟ 

شب عید/سین سفر تو هفتمین سین باشد؟ 

اللهم عجل لولیک الفرج... 

التماس دعا...

قالب عوض می کنیم...

خب دوستای خوبم گفتم که وبلاگ هم یه بوی عتبات به مشامش برسه جون بگیره 

گفتم یه دفعه همه با هم کربلایی بشیم دیگه

انشاالله... 

خیلی التماس دعا دارم... 

راستی امروز جلسه برا عتبات داریم

وای واکسنم تو همین چند روز باید بزنیم 

 

مجددا التماس دعا دارم زیاد... 

یا حق...

عتبات...

سلام به همه دوستان خوبم... 

سفر عتبات ما دو روز جلو افتاد ... 

یعنی ۲۶ اسفند تاریخ حرکت ماست... 

هرچند تمام برنامه ریزیهام بهم خورده و کلی کار عقب مونده دارم ... 

ولی خییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشحالم که زودتر به محبوبم میرسم... 

انشاالله خداوند این سفر معنوی رو نصیب و قسمت همه شما عزیزان قرار بده... 

 

انشاالله...

مرهم

 وقتی که دلت زخمی باشد... 

وقتی که مرهم های دنیا را یارای مبارزه با آن نباشد...

دیگر اشک هم مرهم نخواهد شد... 

و غبار غم... عفونتش را ابدی خواهد کرد... 

کربلا

 سقا (استادرضا)

 

نمیدانم چگونه بگویم احساسی را که در درونم شعله می کشد ... 

وگرمای  آن تا قعر درونم رخنه میکند... 

گویی اولین باریست که به این سفر معنوی میروم... 

سفری که شاید آرزوی بسیاری از شما خوبان باشد... 

و من چه بی رحم شده ام که باز این سفر را از خدا می طلبم...  

انشاالله نوروز امسال در کنار حرم مطهر و منور آقا امیرالمومنین 

 امام علی (علیه السلام) خواهیم بود... 

 ۲۸ اسفند راهی این سفر نورانی خواهیم شد...به همراه همسر و فرزندانم...

و دعا گوی همه شما عزیزان هستم انشاالله... 

 

 

بعدا نوشت۱:راستش از روی گل همه شما دوستان عزیز شرمنده ام ...این سومین بار که به این سفر معنوی میرم...و اولین بار که با فرزندانم به این سفر مشرف میشم...در صورتی که خیلی از شما حتی یکبار هم نرفتید...و همین باعث شرمندگی من میشه...نمیدونم احساسم رو چطوری بیان کنم...ولی از خداوند متعال میخوام به آبروی حسین همه دوستداران و عاشقان حسینی به این سفر نورانی مشرف بشن...برای همه شما عزیزان آرزوی سلامت و سعادت از خداوند متعال خواهانم... 

من بی لیاقت هم از دعای خیرتان محروم نفرمایید... 

 

بعدا نوشت ۲:با عرض پوزش از شما عزیزان کامنتهای این پست فقط تایید می شوند و جوابی به آنها داده نخواهد شد...چرا که زبانم قاصر است از پاسخگویی به کامنتهای زیبا و حسینی شما عزیزان...

ادامه مقاله رجعت

سلام به همه دوستان مجازی... 

ممنون که وقت گذاشتید برای خوندن این مقاله... 

تصمیم گرفتم مقاله کامل رو در وبلاگ قرار بدم... 

البته پی نوشتها رو حذف کردم و فقط اونهایی که توضیحی بودن رو گذاشتم بمونه... 

اگر دوست داشتی کاملشو بخونی برو ادامه مطلب... 

با تشکر از همه شما خوبان...

ادامه مطلب ...

رجعت چیست؟

تصمیم گرفتم مقداری از مقاله ای که چند سال پیش در مورد رجعت  

نوشتم براتون بزارم... 

خودم این مقاله رو خیلی دوست دارم... 

البته این مقداری از اون مقالست...  

مقاله اصلی تقریبا ۵۰ صفحه میشه... 

به علت طولانی شدن من فقط قسمتی از اون رو گذاشتم ... 

امیدوارم خوشتون بیاد...  

برای خوندن مقاله لطفا به ادامه مطلب بروید...

ادامه مطلب ...