کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

مرهم

هر روز که می گذرد زخمم عمیق تر می شود... 

ای خدا... 

پس کی مرهم زخمها می رسد... 

 

حالم هنوز هم بد است...خیلی بد...

نظرات 1 + ارسال نظر
آرشید شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام
انشاءالله که بزودی شاهد ظهور حضرتش خواهیم بود ...
زیاد به حرفهای آن فرد فکر نکنید .
ایشان خدا را قبول داشته باشد یا نه ... عالم خدایی دارد که رب العالمین است ... تربیت کننده است و به زودی تربیتش خواهد کرد .
فقط گاهی از شدت صبر خدا به فغان می آیم ... که تا چه حد به همگان ... مومن و کافر لطیف است

و می سوزد مرا آیه
هل جزاء الاحسان الا الاحسان

با هفت مرتبه الا بذکر الله ... خود را آرام کنید .

سلام جناب آرشید عزیز...
ممنون از لطف شما...
من آدم حساسی هستم ولی بی حرمتی به دین و عقیده ام را آن هم این گونه فجیع نمی توانم تحمل کنم...
ولی روزگار به من اموخته از هر ضربه ایی که به من وارد شود استفاده کنم تا قویتر و مصمم تر از قبل در راهی که ایمان دارم حرکت کنم...
بسیار ممنون از آرامشی که به من می دهید...
چشم حتما این اذکار را خواهم گفت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد