کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

امروز

حالم خیلی بده...خیلی بد... 

ای کاش یه مسکنی برای درد امروزم بود... 

 

ای کاش... 

 

خدایا خودت که دیدی چی بهت گفت... 

خودت جوابشو بده...باشه... 

ای کاش آدرسشو داشتم... 

ای کاش...

نظرات 1 + ارسال نظر
آرشید جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام
امیدوارم مشابه مشکلی که برای من پیش آمد برای شما پیش نیامده باشد ...

من هم مجبور شدم نظرات و تماسها را به همین دلیل ببندم که عذر خواهی می کنم .

برای شما و خانواده ی گرامی آرامش و سعادت آرزومندم .

سلام و درود بر شما آرشید عزیز...
نمی دونم چی بگم ...اشکام بند نمیاد...
نه به خاطر حرفهایی که به من زده شد...نه به خدا...
اگر دوست داشته باشید کامنتی که برایم آمده را برایتان می فرستم...
از مظلومیت دین ...از اینکه یک فرد چگونه به خودش اجازه می دهد اینگونه کلمات را بر زبان بیاورد...
حالم از این


ادمها بد است ...
خیلی بد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد