کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

این چند روز

الان حدود ۱۰ ساله که امام رضا لطف ویژه ای به خانواده ما کرده و ما هر سال تاسوعا و عاشورا در حرم مطهر و پاک این امام عزیز هستیم... 

مشهد مقدس...قطعه ایی از بهشت... 

واقعا این ایام رو در کنار امام رضا علیه السلام بودن چه لذتی داره... 

شب عاشورا تا صبح با همسرم داخل حرم بودیم...خیلی عالی بود...  

نائب الزیاره دوستان مجازی هم بودم...

من کلا با این نگاه که حتما باید دست به ضریح مطهر برسه مخالفم... 

برای همین فقط ۲ ساعت یه گوشه ایستادم و به ضریح پاکش نگاه کردم ...اونقدر لذت بخش بود که نمیتونم توصیف کنم... 

نگاه کردم و اشک ریختم... 

برای مظلومیت ائمه... 

واقعا این ایام پیر و جوون ُ کوچیک و بزرگ نمیشناسه... 

تا صبح دسته روی و سینه زنی... 

به قول همسرم اگر پدر مادر این جوونا بهشون بگن این وقت شب یه لیوان آب دستمون بده کمتر کسی باشه این کار رو انجام بده ولی ببین برای امام حسین چیکار میکنن... 

قربونت برم آقا ...با دل این جماعت چه کردی که خواب رو به خودشون حروم کردن و برای تو اهل بیتت به سر و سینه میزنن... 

خدا رو شکر کردم که این همه دشمنا دارن تبلیغات منفی میکنن  تا جوونای ما رو از دین و امامشون جدا کنن ولی ذره ایی موفق نشدن... 

این جوونا همونهایی هستن که هر روز با یه تیپ میان بیرون و هر چی دشمن به عنوان مد میفرسته این طرف سریع جذب میشن... 

ولی آهن ربای امام حسین قویتره... 

این شبها و روزها ملتمس دعایتان هستم... 

 

صلی الله علیک یا ابا عبدلله...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد