کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

خدایا به تو ایمان دارم...

با این که این روزها به هر دری می زنم باز نمی شود... ولی سرشار از امیدم... 

امید به فردایی روشن... 

امید به اینکه هیچ چیزی نداشته باشم خدایم را دارم... 

همه درها هم قفل باشد درهای رحمت الهی باز است... 

من می دانم شاید خواسته هایم سرانجامی نداشته باشند ... 

اما خدایی دارم که بی قراری هایم را به آغوش می کشد... 

در کنارش آرامم... شادم...خوشحالم...  

خدایا بزرگیت را وصف نتوانم کرد... 

نعمتهایت را شاکر نتوانم بود... 

الطافت را سپاس گزار نتوانم شد...   

اما...

به خودم می بالم که خدایی همچون تو دارم...   

 

میدانم که اگر گره از کارم باز نشود حکمتی دارد... 

پس خودم را روانه حکمتهایت می کنم تا بهترینها را برایم رقم بزنی ... 

هرچند من نالایق بهترینش ندانم... 

 

 

یاحق

نظرات 1 + ارسال نظر
ali شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ http://amoozeshejen30.blogsky.com

سلام اومدم بهت سر بزنم تا شما هم حق مطلب رو ادا کنی منتظرم

سلام..
حداقل آدرس درست میذاشتین تا حق وطلب رو ادا کنیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد