کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

عُجب نوشت...

سلام و صد هزار تا سلام خدمت خوانندگان محترم و محترمه این وبلاگ... 

ممنون از نگاهتون... 

 

 

چند وقت پیش یه مطلبی در باره عُجب نوشته بودم که دوست عزیزی خواستند که کاملتر بنویسم و راه درمان هم ذکر کنم ما هم سمعا و طاعتا  به در خواست دوست عزیزمون لبیک میگیم... 

 

 

ادامه مطلب ...

صبر نوشت...

خدا جونم ...خدای مهربونم... 

نمی دونم از این بنده هات چی دیدی که این همه امتحانشون میکنی...  

یکی مثل من که میدونی همش سرافکنده و رو سیاست پیشت ،امتحان کردنش دیگه چیه... 

میخوای بار گناهامو زیاد کنی...یا میخوای بگی بنده خوبی نیستم...

من که خودمم میدونم اینارو...  

من شاگرد تنبلیم...آیکیوم در حد جلبکه...همیشه تو امتحانات کم میارم... 

میخونما...ولی یادم میره... 

پس به بزرگی و کرمت به همون خداییت قسم...تو این ماه عزیز خودت کمکم کن... 

تویی که هیچ وقت تنهام نزاشتی ...تویی که در سخت ترین مراحل زندگیم پناهم بودی... 

دستمو بگیر و نزار دستتو رها کنم... 

محکم بگیر خدا جونم...محکم محکم... 

خواهش میکنم...

.

من از همه چی که نمی ترسم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تبریک...

یه سلام با عطر شعبان خدمت دوستای خوبم... 

حلول این ماه عزیز رو تبریک میگم و از همتون التماس دعا دارم...