کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

از مجاز تا حقیقت

هی دوست مجازی! 

چگونه بگویم مجازی هستی وقتی حقیقت وجودت تمام وجودم را فراگرفته...   

و دنیای کوچکم را به دنیای بزرگت وصل کرده... 

و قلبم را به قلبت گره زده ... 

و دستانم را با حرارت دستانت گرما بخشیده... 

ای حقیقی ترین یادگار روزهای مجازیم... 

ای گرانمایه ترین هدیه معبودم... 

ای دوست داشتنی ترین طعم شیرین زندگیم... 

می دانم که می دانی دوستت دارم... 

و بدان دوست داشتنم با وجود نازنینت در کنارم ابدی شده است ... 

و من این ابدیت را تا ابد دوست خواهم داشت... 

آغوش پرمهرت جاودانه باد... 

 

پی نوشت:یکی از دوستان مجازی دو روزی میهمان منزل ما بود...دوستی که از طریق همین وبلاگ با او و خانواده با محبتش آشنا شدم...و از این بابت خدا را بسیار شاکرم که دوستیمان جنبه خانوادگی یافت... 

خدایا شکرت به خاطر آشنایی و دوستی با این خانواده بسیار محترم... 

امیدوارم اگر کوتاهی از طرف من و همسر و فرزندانم صورت گرفته این بزرگواران به بزرگی و منش زیبایشان ما را عفو بفرمایند... 

بزرگواران برایتان بهترینها را از خداوند منان خواستارم... 

وشما را به خالق خوبیها می سپارم... 

یا حق...

نظرات 12 + ارسال نظر
سمیه شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ http://somayehmomeni.mihanblog.com

گاهی مجاز واقعیتیه که حقیقت داره ...
دوستان خوب نعمتی اند که خدا به هر کسی نمیده
خوش باشی گلم

بله دوستان خوب نعمتند و خداوند این نعمات را به من ارزانی داده و شما دوست عزیزم نیز از همین نعمتها هستی ...باشد که قدر دان این نعمتها باشم...
ممنون عزیزم...

نیایش شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ http://mojeze1.blogfa.com

سلام جیران جان
خوبی؟؟

خوش به سعادتت میتونی ببینیشون .

من که لحظه شماری میکنم که موقعیت مناسبی فراهم بشه ببینمشون

جیران چقدر جالبه که با هم دوست مجازی هستیم ویه دوست مجازی مشترک هم داریم وهردو هم اون دوست را بینهایت دوستش داریم

ولی بی انصافیه شما حضوری دیدیش و دیگه مجازی نیست اما من هنوز ندیدمش

سلام نیایش جان...
ممنون گلم...
آره واقعا سعادتی بود که نصیبم شد...
دوست مشترکی که باعث شد من صدای گرم شما رو بشنوم و از این بابت خوشحالم...
انشاالله در آینده ای نزدیک شما هم با این خانواده گرم و صمیمی که هر چه تعریف کنم از منش و اخلاق و رفتار نیکو و زیباشون کم بوده آشنا بشین...
ممنون عزیزم...

منتظر شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ http://montzer2012.blogfa.com/

اگه خواستی کاری انجام بدهی از امام زمانت اجازه میگیری!؟
1- بله، تاجایی که بشه انجامش میدم
2- تا حالا بهش فکر نکرده بودم
3- سعی میکنم از امروز انجام بدم
4- خیر

سلام دوست عزیز...
راستش ما همیشه نسبت به آقا و سرورمان کم لطفی کرده ایم...
شاید همه گزینه ها در مورد من صحت داشته باشد ...
نمی توانم فقط یک گزینه را انتخاب کنم...
ممنون از حضورتون...
یا حق...

میشه شفاعتم کنی پسرخاله یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

سلام دوست بسیار عزیزم ازاینکه ماراازدنیای مجازی به دنیای حقیقت راه دادی وبمااعتمادکردی بسیارسپاسگزاروخرسندم
مارابه مهمانی دعوت نمودی ویکی ازبهترین خاطره وسفرهای زندگیم را رقم زدی وجملات وکلمات قاصرند دربرابرمحبت ومهمان نوازی شماوخانواده محترم
انشالله بتونیم درخدمت شماباشیم واندکی ازمحبتتان راجبران کنیم
التماس دعا

سلاااااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم...
با شما بودن و در خدمت شما بودن برای من و خانواده ام افتخاری بود که هرگز فراموش نمی کنم...
بسیار ممنونم که دعوتم را قبول کردی و این همه راه را برای دیدن من و خانواده ام آمدید...
از همسر بزرگوارتان کمال تشکر را دارم که قبول زحمت کردند...
مهدی که عشق من و خانواده ام شده ...
خداوند بر توفیقاتتان بیفزاید ...
یا حق...

محمدصالح نیکومنش یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ب.ظ http://ms1111.blog.ir/

سلام خاله گرامی
ازهمه ی زحمت هایی که کشیدیدبی نهایت ممنونیم
انشاالله بتوانیم جبران کنیم...
موفق باشید
یاحق

سلام آقا صالح...
کاری نکردیم وظیفه بود...
ممنون که قبول زحمت کردید و تشریف آوردید...
خدا پشت و پناهتان...
یا حق

میشه شفاعتم کنی پسرخاله یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود:

براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است . .


معنی جمله زیر در ماه رمضان کامل معنا میشود

ساحل دلت را به خدا بسپار ، خودش قشنگ ترین قایق را برایت می فرستد . . .

ماه بخشش گناهان بر شما مبارک

بر شما هم مبارک عزیزم

میشه شفاعتم کنی پسرخاله چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

به خیلی ها میگن دوست

به هرکسی که بتونیم باهاش حرف بزنیم...

خیییلی ازاین دوست ها دوست نیستن...

دوست اونیکه باهاش رازهای مشترک داری..

اونیکه وقتی دلت گرفت اول از همه شماره اونو بگیری..

اونیکه دستت رو میگیره ومیگه میفهمم..

دوست یه ارزشه امیدوارم همه ی ما قدر دوستای خوبمون رو داشته باشیم
دوستت دارم دوست عزیزم

فدات بشم گلم...
منم دوووووووووووووووست دارم عزیزززززززززززززززززززززم...

باور ایرانی پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ http://bavarirani.blogfa.com

عمق اشتیاق امت روزه دار به روایت تاریخ
- اوه اوه!2 ماه دیگه ماه رمضونه
- بدبختی 1 ماه باید روزه بگیرم
- ای بابا تازه 2 روزه ش گذشته
- بالاخره نصفش رفت! افتاد تو سرازیری
- لامصب مگه این 4 روز آخر میگذره؟
- خیلی حیف شده که ماه رمضون تموم شد
[لبخند][گل][نیشخند]
سلام دوست خوبم
ببخش دیر اومدم
خوشحالم دوست خوبی پیدا کردی

سلام..
ممنون ...
یا حق...

فاطمه پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://amtis26.mihanblog.com

سلام جیران جان خوبی؟
داشتن دوست های خوب نعمت بزرگیه،پس خوشابحالت!
امیدوارم همه مادوستان خوبی داشته باشیم وازداشتن شون لذت ببریم
التماس دعا توی این ماه عزیز
راستی این ماه مبارک برشماهم مبارک!
یامهدی

سلام عزیزم...
بله واقعا نعمته...
استجابت دعا...
ممنون از حضورت گلم...
یا مهدی...

میشه شفاعتم کنی پسرخاله یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

سحر سجاده ات را چون گشودی و با معبود خودخلوت نمودی و خواندی خالقت را عاشقانه و اشکی هدیه کری دانه دانه ، تورا جان علی ما رادعاکن ...........

مدیروب سایت محبان مهدی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ http://www.mohebaan.ir/

قابل توجه مدیران سایت ها و وبلاگ های اسلامی
این سایت با افتخار تمام سایت ها و وبلاگ های اسلامی شما را لینک خواهد کرد
البته فقط فقط سایت ها و وبلاگ های اسلامی
مراحل انجام کار
1) قرار دادن لینک به ما ، داخل سایت یا وبلاگ خودتان
2) معرفی سایت اسلامی یا وبلاگ اسلامی خودتان به ما
(از طریق نظرات ما را مطلع کنید)
http://mohebaan.ir سایت محبان مهدی (عج)
http://mohebaan.ir/page/link لینکستان سایت ما
http://mohebaan.ir/page/logooلوگوی دوستان
از شما نیز دعوت به تبادل لینک مینماییم
ان شاالله تا آخر عمرمان مروج و مبلغ اسلام راستین باشیم
ولاحول ولاقوه الا باالله العلی العظیم

غزال تنها دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام دوست عزیز:
خوبید انشاءالله؟
چه زیبا نوشتید دیدارتون رو!
من هم که چندی پیش ایشون رو دیدم هنوز تحت تاثیراخلاق خوب و مهربانی آسمانیشون هستم و شیرینی خاطره دیدار رو با یادآوری آن در کام زنده نگه می دارم.خوش به سعادتتون که دوروزی با ایشان بودید.
دوستیهایتان جاودانه باد.
موفق و موید باشید.
در این مهمانی نورانی التماس دعا.

سلام دوست خوبم...
طاعات و عبادات شما مقبول درگاه خداوند منان...
ممنون از شما...
نظر لطف شماست..
بله بسیار مهربان و دوست داشتنی هستند...و من بسیار خوشحالم که افتخار آشنایی با ایشان را بدست آوردم و میزبان ایشان و خانواده محترمشان بودم...
و بسیار خوشحالم که دوست خوبی چون شما به جمع دوستانم اضافه شده است...
برایتان بهترینها را آرزو دارم...
استجابت دعا و التماس دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد