کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

نمی گویم چرا من؟!

سخنان زیبا و آموزنده یک قهرمان!

آرتور اش قهرمان افسانه ای تنیس ویمبلدون به خاطر خونِ آلوده ای که در جریان یک عمل جراحی در سال 1983 دریافت کرد، به بیماری ایدز مبتلا شد و در بستر مرگ افتاد. او از سراسر دنیا نامه هایی از طرفدارانش دریافت کرد. یکی از طرفدارانش نوشته بود:

چرا خدا تو را برای چنین بیماری انتخاب کرد؟

او در جواب گفت:
در دنیا، 50 میلیون کودک بازی تنیس را آغاز می کنند. 5 میلیون نفر یاد می گیرند که چگونه تنیس بازی کنند.500 هزار نفر تنیس را در سطح حرفه ای یاد می گیرند.50 هزار نفر پا به مسابقات می گذارند. 5 هزار نفر سرشناس می شوند. 50 نفر به مسابقات ویمبلدون راه پیدا می کنند، چهار نفر به نیمه نهایی می رسند و دو نفر به فینال … و آن هنگام که جام قهرمانی را روی دستانم گرفته بودم، هرگز نگفتم خدایا چرا من؟

…. و امروز هم که از این بیماری رنج می کشم، نیز نمی گویم خدایا چرا من؟ 

 

 پی نوشت:وقتی جواب آرتور رو خوندم واقعا متعجب شدم! 

یک جوانی که مسلمان نیست ولی ایمان بسیار قوی دارد... 

ای کاش شناخت من هم از خدا حداقل به این اندازه بود... 

 

 خدا نوشت:

خدایا دیگر نمی گویم ...چرا من؟

 آنقدر در زندگی به من لطف داشته ای که نداشته هایم اندک و داشته هایم وسیع است ... 

چرا که من تو را دارم....تویی که همه چیز من هستی... 

همه نداشته هایم با وجود تو جبران می شود... 

خدایا دوستت دارم...

نظرات 12 + ارسال نظر
hamed شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=9940

آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟ یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید >>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<< آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید

میشه شفاعتم کنی پسرخاله دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

☀ گـاهــی هـــم

نه برای اینکه، دنبال ازدیاد نعمتیم

نـه از تــرس

نـه از روی عـادتـــــ

نـه بــرای دل خـودمـان

و نـه بـه هـیـچ‌ خاطـر دیگر

تنها برای خاطـر دلِ ☀خــــدا☀

بـگـویــیــم ☀ الحــمــدلله ☀

میشه شفاعتم کنی پسرخاله دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

سلام دوست بسیارعزیزم پست جالبی بود
کاش خدارامیشناختیم


بعضی از آیات هستند که وقتی میخونم شرمنده خدا میشم...

مثل همین آیه:

الیس الله بکاف عبده- الزمر 36

آیا خدا برای بنده گانش کافی نیست؟

میشه شفاعتم کنی پسرخاله دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

خدایــا چگونـــه تــو را بخوانــم در حالــــی که مـــن، مـــن هستـــم با ایـــن همه گنـــاه و معصیــــت و چگونـــه از رحمـــت تو نا امیــد شـــوم در حالــــی که تـــو، تو هستــــی با آن همه لطــــف و رحمــــت.
(از مناجات های امام سجاد (ع) )

خدای من این مناجات امام سجادع !!! پس من که غرق گناهم چگونه صدات بزنم باچه رویی صدات بزنم وبگویم نگاهم کن اماخودت فرمودی:


خداجان به داوود وحـــی نمودی: هر وقت بنـــده ام به جـــای من به فـــــرد دیگـــری امیــد بست درهای آسمـــان به رویـــش بستــــه میشود و زمیــــن دیگـــر تکیـــه گــــاه او نخواهــد بـــود

پس من باهمه گناهم بازصدات میزنم که خدااااااااایادستم بگیر

خدایاااااااااااااا دستم بگیر

میشه شفاعتم کنی پسرخاله دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

التماس به خدا عزت است
اگربرآورده شود نعمت است و اگربرآورده نشود حکمتست
التماس به خلق ذلت است
اگربرآورده شود منت است و اگر برآورده نشود.خفت است

میشه شفاعتم کنی پسرخاله دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

یارب چه می شد مرا پاکــــــــــم کنی
به عرش رسانی و خاکــــــــــم کــنی
کاش غلام خـــــــوبـــــانــــــت شوم
شاگرد کلاس پـــــــاکــــــانـــت شوم
خسته ام از تو خواهم یک خم شراب
میخواهم از عشقت تا ابد شوم خراب
گناه میکنیم و از تو خجالت نمی کشیم
از تو کرم می رسدو باز آدم نمی شویم
تو مرا میخوانی و من دلـــم پیش دگر
تو مرا اجابت میکنی و دستم پیش دگر
هزاران گناه کردم و دلـــــم خسته نشد
هزاران خطا کردم و در لطفت بسته نشد
یا رب ای که با محبت تـــر از پـــــدری
عشق تو والا تر از عشق مــــــــادری
می خواهم از تو که رهایـــــم نکنی
خسته ام از گناه بی پنـــاهــم نکنی


شعرازامیر

میشه شفاعتم کنی پسرخاله دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

و تو آمدی؛ ناگهان‏تر از همه باران‏های بهاری. آمدی و بی‏مضایقه باریدی. مهربان‏تر از همه باران‏ها، مهربانی‏ات فراگیر شد. ولادت حضرت رقیه خاتون مبارک

بر شما هم مبارک عزیزم...

[ بدون نام ] دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ http://tamadon-farhang.blogfa.com

سلام جیران خانوم واقعأ داستان قشنگی بود خیلی ممنون اتفاقأ قبلأداستان شبیه به این خونده بودم!ولی خب یادم نیست دقیقا!!خدمت رسیدم که بگم به لطف خدا مشکلم حل شد،وبه قولم عمل کردم!وپست ممنون دوستان رو گذاشتم تو وب!ممنون ازشما پاینده باشید

سلام برادر بزرگوار...
بسیار خوشحالم از این موضوع و بسیار ممنون از اطلاع رسانیتون..
همیشه خوش خبر باشید...
در پناه حق...

علمدار سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ق.ظ http://alamdar155.blogfa.com

دلم جز هوایت هوایی ندارد...

لبم غیر نامت نوایی ندارد

وضو و اذان و نمازو قنوتم

بدون ولایت، صفایی ندارد

دلی که نشد خانه یاس نرگس

خراب است و ویران صفایی ندارد

بیا تا جوانم بده رخ نشانم

که این زندگانی وفایی ندارد

علمدار سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ق.ظ http://alamdar155.blogfa.com

سلام

اگه صلاح دونستید رمز مطالبتون رو به ما هم بدید تا مستفیض بشیم

سلام بزرگوار...
حتما...
ممنون از حضورتون...

علمدار سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ http://alamdar155.blogfa.com

سلام
قسمت نظراتتون رمز داره

پسرتونه / خدا حفظش کنه

سلام..
بله پسرمه...ممنون نظر لطف شماست...
رمز همونه که خدمتتون عرض کردم...
ممنون از شما
یا حق...

آرشید سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام و درود
مدتی توفیق استفاده از مطالب خوبتان را نداشتم .
بابت تک تک آنها تشکر می کنم .

تا همیشه در پناه خالق سبحان
بهروز و پیروز باشید.

سلام و درود بسیار...
اگر بگویم از خوشحالی در پوست خود نمی گنجم شاید باورتان نشود...
آنقدر دلم برایتان تنگ شده بود که حد ندارد...
بسیار بسیار خوشحالم از حضور دوباره شما...

وبلاگتان که باز هم رمز دار است...
پس چگونه مطالبتان را بخوانم؟!
ممنون برادر بزرگوار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد