کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

انتظار آیا؟؟؟

روزها از پی هم میگذرند... 

و ما هنوز انتظار آمدنت را نمیکشیم... 

میبینی آقا... فقط حرف میزنیم... 

ما کجا و انتظار کجا... 

ما کجا و دعای عهد کجا...ندبه کجا... 

ما اینکاره نیستیم آقا... 

ولی بیا... 

به خاطر آن اندک منتظر بیا...  

ما فکر آب و نان خود هستیم آقا... 

شرمنده ایم و خجل ولی... 

آقا بیا ... 

چشمهایمان غرق گناه و آلوده است... 

ولی بیا... 

یوسف زهرا بیا... 

میدانم دلت از ما پر است آقا... 

ولی بیا... 

بیا و روشن کن این دل تارمان بیا... 

ما گم شدیم و راه تاریک است ...بیا

آقا بیا...  

ترس داریم از ندیدنت آقا... 

فقط بیا... 

آقا جسارت من را ببخش...می دانم... 

لیاقت گفتن نامتان هم ندارم... 

شرمنده ام ...ولی آقا... 

سیاهی دلهایمان را به رومان نیار... 

خود میدانیم که دلت را خون کرده ایم... 

ببخش... 

ولی بیا ...بیا آقا ...فقط بیا...

نظرات 8 + ارسال نظر
رهگذر شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ http://yar1366.blogfa.com

سلام
دعوتید به وبلاگ شخصی یک طلبه
یازهرا(س)

ممنون از دعوت شما...
یا زهرا(س)

shadi شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:48 ق.ظ http://shadi49.blogsky.com


می دانم هراز گاهی دلت تنگ می شود
همان دلهای بزرگی که جای من در آن است
آنقدر تنگ میشود که حتی یادت می رود من آنجایم.
دلتنگی هایت را از خودت بپرس.
و نگران هیچ چیز نباش!
هنوز من هستم. هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است!
اما من نمی خواهم تو همان باشی!
تو باید در هر زمان بهترین باشی.
نگران شکستن دلت نباش!
میدانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند.
و جنسش عوض نمی شود ...
و میدانی که من شکست ناپذیر هستم ...
و تو مرا داری ...
برای همیشه!
اِلهی قَوِّ عَلی خِدمَتِکَ جَوارِحی.....

ممنون از حضور شما...
الهی آمین...

میشه شفاعتم کنی پسرخاله یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

ای مهدی (عج) ای امام زمان (عج)اینکه نام سربازی و نوکری تو را بر ما نهاده‌اند، مایه افتخار است، ولی از اینکه نمی‌توانم آنچنان که تو می‌خواهی باشم، روحم عذاب می‌کشد...

ما فقط نام سرباز را یدک میکشیم...
حال آنکه او منتظر است که ما انتظار ظهورش را بکشیم...
وای بر ما...

میشه شفاعتم کنی پسرخاله یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

شاگردی از استادش پرسید: چه کار کنم خواب امام زمان (عج) رو ببینم ؟

استاد: شب یک غذای شور بخور،آب نخور و بخواب.

شاگرد دستور استاد رو اجرا کرد و برگشت.

شاگرد:استاد دیشب دائم خواب آب میدیدم!‏ خواب دیدم بر لب چاهی دارم آب مینوشم،کنارنهر آبی در حال خوردن آب هستم! در ساحل رودخانه ای مشغول...!

استاد فرمود:تشنه آب بودی خواب آب دیدی‏؛‏ تشنه امام زمان(عج) بشو تاخواب امام زمان(عج) ببینی...

هر چند که هدف دیدن نیست.....

برای فرج آقا صلوات

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

میشه شفاعتم کنی پسرخاله یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

شهید ابوالفضل مختاری
امام زمان چشمان گنهکارم پر از اشک است، چه بسیار اشک ریخته‌ام فریادزده‌ام صدایت کرده‌ام، یابن‌الحسن (عج) گوشه چشمی بر من فکن، مهدی جان سخت حیرانم، رخسار چون ماهت را برایم بگشا زیرا که منتظرم.

بله واقعا شهدا منتظران واقعی بودند...

میشه شفاعتم کنی پسرخاله یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ق.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

سلام دوست بزرگواربسیارخواندنی بودنه یکبارچندبارخواندمش
آقا جسارت من را ببخش...می دانم...

لیاقت گفتن نامتان هم ندارم...

شرمنده ام ...ولی آقا...

سیاهی دلهایمان را به رومان نیار...

خود میدانیم که دلت را خون کرده ایم...

ببخش...
اللهم عجل لولیک الفرج
الغوث،الغوث،
العجل،العجل،
الامان،الامان،
الساعه ،الساعه

سلام بر شما دوست بسیار عزیزم...
ممنون از لطف بسیار شما...
زیبا میخوانید...
الهی آمین...

محمدصالح نیکومنش یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://mohamadsalehnikoo.rozblog.com/

سلام عرض شددوست عزیزممنون ازحضورتون ولطفتون بله کاملادرسته امیدوارم ماهم دررکاب آقامون همیشه حضورداشته باشیم
درپناه حق
یامهدی

سلام بر شما برادر خوبم...
ممنون از حضورتون...
انشاالله که همینطور باشد...
یا حق...

احسان یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ق.ظ

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد