کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

آیا می دانید...

آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید ،

شیطان دچار درد شدید در سر می شود

و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند

و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود..

و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟؟؟

و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید

این پیام را به دیگران ارسال کنید ،

شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟؟

فریب شیطان را نخور!!!!!

پس این حق را دارید که این پست رو کپی کنید

به امید اینکه همه در پناه قران باشیم...!!!  
 
 
 
راستش اصلا عادت ندارم مطلبی رو از جایی کپی کنم 
 
 و در وبلاگم قرار بدم... 
 
ولی احساس کردم این مطلب رو باید اطلاع رسانی کنم... 
 
تا شاید بیشتر به خوندن قرآن راغب بشیم... 
 
ممنون از باران عزیز
 
 
 
برگرفته از وبلاگ باران
نظرات 2 + ارسال نظر
یه طلبه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ق.ظ http://seyedmohsen.blogfa.com

سلام.اول بگم که منم این مطلبتون رو به چنتا از دوستان ایمیل زدم
اجرتون با امام زمان
خوشحال شدم اومدین....ومن هم میدونم که خوشحال شدین از اومدنم نمیخواد تشکر لازم نیست!!!!!
چشم لینکتون میکنم
شما هم این کارو بکنید....
یا علی

سلام از ماست...
ممنون اومدین...
ادب حکم میکنه که تشکر کنم...
ممنون از حضورتون...
با افتخار لینک شدید...

پرچانه شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

الان منبع این آیا میدانید کجاست؟
من شک دارم که واقعااینطور باشه میخوام بدنم کی اینا ر. گفته

سلام گلم...
منبعشو نمی دونم...
ولی عقل میگه چیز خوبیه ...
چون عقل یکی از منابعی هستش که یک فقیه میتونه بهش استناد کنه...
من از راه عقلی برات اثبات میکنم که این مطلب میتونه صحت داشته باشه...
قرآن نوره و پاک و مطهره و ما بدون وضو نمی تونیم لمسش کنیم...پس خدا میگه اول خودتو از پلیدیها پاک کن بعد سمت من بیا...
شیطان سراسر تاریکی و پلیدیه پس این دوتا ضد هم میشن...شیطان چون موجود پلیدیه در کنار قرآن نمیتونه قرار بگیره...و چون موجودیه که تحمل نور و روشنایی رو نداره ازش گریزانه...
ولی سعی میکنم منبع نقلیشو پیدا کنم...
مهم این نیست که منبع داشته باشه یا نه...
مهم اینه که این مطلب باعث میشه رابطمون با قرآن بهتر بشه و به خوندنش اهمیت بیشتری بدیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد