کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

ختم قرآن

سلام به دوستای خوبم... 

آغاز امامت مولا و سرورمان حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) را به همه منتظران ظهورش تبریک عرض می نمایم... 

 

تصمیم گرفتم یه ختم قرآن برای سلامتی و تعجیل در ظهور اماممون داشته باشیم ... 

اگر دوست دارید شرکت کنید ... 

یا علی... 

 

فقط کامنت بزارید تا جزء قرآنتون رو بگم... 

 

اگر هم نمی تونید شرکت کنید ... 

یه صلوات هدیه کنید... 

 

یا حق...

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:29 ق.ظ http://dal-haste91.blogfa.com

سلام بسیار ممنونم

منم هستم فقط اگه ممکنه جز آسون بهم ن بده که امتحان دارم

سلام..
انشاالله که موفق باشی...
جزء ۳۰ مال شوما...
خوبه؟

امیر دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ق.ظ http://dal-haste91.blogfa.com

جیران این شوما یعنی چه
منظورت تاید شوما است دیگه هان!!
ممنونم چقدر وقت دارم تموم کنم

وقت خاصی نداره هر وقت تونستی بخون...

جیران دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ

۵ جزء اول مال خودمه

دوستان عزیز هر جزئی که دوست داشتید میتونید بگید همونو به اسمتون ثبت کنم...
اجرتان با امام زمان...

علیرضا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ http://bavarirani.blogfa.com

سلام دوست خوبم. ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی.برای من جزء قران را بفرست. قبول باشه.

سلام...
ممنون از حضورتون...
جزء ۷ برای شما...
قبول باشه...

پرچانه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ http://forold.blogsky.com/

سلام دوسی روم سیا

سلم عزیزم...
روی دشمنات سیاه گلم...

سلما سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام
خوبی دلم برات ی ذره است .
خداقوت انشالله که امتحانات خوب پیش میره
خیلی کارت قشنگ بود به من هم یک جزء بده متشکرم آبجی خوبم.می بوسمت ماچچچچچچچچچچچچ

سلام عزیز دلم...
خوبی...منم دلم یه ذره شده واست...
ممنون گلم...انشاالله امتحانات شما هم به خوبی و خوشی گذشته باشه...
مثل ترمهای پیش شاگرد اولی رو شاخشه دیگه؟
ممنون عززززززززززییییییییییزم...
جزء ۸ برای شما...
مرسی اومدی آبجی خوبم...
منم میبوسمت هوارتااااااااااااااا...

آرشید سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام
تبریک عرض می کنم و بسیار سپاسگزارم از این حرکت زیبا
متاسفانه این روزها در گیر کاری هستم
امید که ببخشید .

سلام آرشید عزیز..
ممنون از حضورتان...
انشاالله کارها یتان به خوبی پیش برود...
خواهش میکنم این چه حرفیست...
یا حق...

ندای آسمانی سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام جیران عزیزم
متشکرم که یادی از ما میکنید
اگر لطف کنید برای من هم 2 جز در نظر بگیرید
اجرتان با آقا صاحب الزمان (عج)

سلام ندای آسمانی عزیز...
بسیار ممنونم از حضور با ارزشتان...
جزء ۹ و ۱۰ برای شما....
انشاالله اجرتان با صاحب الزمان (عج)...
قبول باشد انشاالله...
التماس دعا ...

باران جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:41 ب.ظ http://narges3359.blogfa.com

سلام خانمی کارت بسار خدا پسندانست ممنون میشم از جز20 تا 25 روبه من بدین .من شمارو لینک میکنم خوشحال میشم من رلینک کنید@-}--

سلام عزیزم...
ممنون از حضورت...
انشاالله خدا قبول کنه...
به امید ظهور هر چه زودتره مولا و سرورمون...
جزء ۲۰ تا ۲۵ مال شما...
منم شما رو لینک کردم...
یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد