کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

ای کاش

ای کاش میتوانستم راحت...خیلی راحت... 

غمی که به دوش میکشم را می گفتم...

نظرات 1 + ارسال نظر
آرشید شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ق.ظ

کسی هست که راحت ... خیلی راحت ...
هر کجا که باشید خریدار غمهای شماست .
هو معکم اینما کنتم ...

البته میدانم گاهی حرفهایی هست که ثقلشان از کوه بیشتر است . اما خدواند به همین دلیل انسان را اشرف مخلوقات قرار داده که فقط اوست که طاقت حمل این کوه را دارد ...
دوستی داشتم که همیشه توصیه می کرد
در وقت غم و اندوه : هفت مرتبه الا بذکر الله تطمئن القلوب را بگویید و معجزه ی آرامش را احساس کنید و نیز در تمام غمهاو مشکلات از آیت الکرسی کمک بگیرید .

واقعا ممنون از لطف شما...
بله من هم به امید او نفس میکشم و بار غمم را تحمل میکنم...
ولی گاهی تحملش سخت میشود...خیلی سخت...آنقدر سخت که نمیدانم چه بگویم...
همیشه به خدا توکل کرده ام...باز هم توکل میکنم...
ای کاش آن شخصی که اینقدر مرا می آزارد هم روزی به خودش بیاید و اصلاح شود...
فقط آرزوی آن روز را دارم...انشاالله...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد