کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

یکمی غم...

سلام... 

من امروز به عنوان یک انسان میخوام بگم...چراااااااااااااا؟؟؟آخه چرااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟ 

برا چی ما آدمها عبرت نمی گیریم... 

اطرافیانمون رو میبینیم که منتظر مرگ نبودن ولی مرگ ناگهان اونها رو درید....  

ولی بازم میگیم مرگ مال ما نیست مال همسایست...

دیروز با خودم فکر میکردم کجای دنیا ایستادم... 

به چیه دنیا دل خوش کردم... 

همش بشینیم و از این و اون ایراد بگیریم بعدشم بگیم آخیش دلم خنک شد؟؟؟!!! 

این دنیا نامرد تر از اونیه که تصورش رو میکنیم...  

این حرفا رو میگم ولی خودم همین فردا یادم میرم... 

باز به جا اینکه به فکر اون دنیام باشم به فکر اینم که... 

چه مبلی قشنگ تره...کدوم سرویس جدید اومده... 

خونمون چند متری باشه خوبه... 

اینها همش خوبه ها ولی به شرطی که فکر اون دنیامونم باشیم و یه توشه ای برای سفر آخرتمون جمع کنیم... 

نمیدونم خدا خودش کمکمون کنه...  

 

 

پ.ن-انا لله و انا الیه راجعون (عموی عزیزم به دیار باقی شتافت) اگر تونستید یه فاتحه ای براش بخونید... 

نظرات 4 + ارسال نظر
ته مانده حرف های دلم (فاطیما) چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ http://tahmandeh.blogsky.com/

سلام
منم این دو روز که برای اعتکاف تو مسجدم، وقتی از وسط قبرا رد میشم تا برم اون سمت، یاد این چیزها می افتم

انشالله که بتونیم طوری زندگی کنیم که اون دنیا شرمنده نباشیم

راستی برای عموتون فاتحه ای خوندم
خدایش بیامرزاد

سلام...
خیلی التماس دعا دارم...
انشاالله ...
ممنون از فاتحه....

دختر دم بخت چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://yarabnazaretobarnagardad.blogsky.com/


یکی از فامیلای ما هم دیروز فوت کرد...

به نظر من مردن راحت تر از اینکه آدم عزیزشو از دست بده...

مامان بیچاره ش وقتی داشتم رو جنازه خاک می ریختم مدام می گفت:" تو باید منو خاک می کردی... نه من تو رو!!!"

کی میدونه چی انتظارشو میکشه....؟!!

خدا رحمتش کنه...
نمی دونم ما که تجربه مردن نداریم بگیم راحتره یا نه ...
ولی از دست دادن عزیز خیلی سخته...
خدا به خانوادش صبر بده...

پرچانه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://forold.blogsky.com/

تسلیت میگم عزیزم
روحشون شاد
کاش عبرت بگیریم

ممنون عزیزم...
ای کاش...

میشه شفاعتم کنی پسرخاله یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ http://shefaaat.blogfa.com/

سلام کاش عبرت بگیریم بابای منم 26خردادازدنیارفت
خداوندپدربزرگوارتان وعمویتان رارحمت کندانشالله
روحشان شاد
الفاتحةمع الصلوات

سلام عزیزم...
بله ای کاش عبرت بگیریم...
ای کاش...
خدا پدر بزرگوارتون رو رحمت کنه انشاالله...
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد