کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

کِلک های جیران

الهی...شناخت تو ما را امان و لطف تو ما را عیان...

اولین کِلک...

سلام به همه...

سلام به اونهایی که اینجا رو میخونن ...وسلام به اونهایی که اینجا رو نمی خونن...

سلام برای سلامتی همتون...

این اولین باری نیست که مینویسم...

ولی نمی دونم چرا اولین نوشتن اینقدر سخته...

آدم نمی دونه چی و از کجا بنویسه...

دوست دارم تو این وبلاگ یه کاری انجام بدم ...یه کار بزرگ ...

ولی نمی دونم چه کاری ...

اگر دوست داشته باشید و مایل باشید به سوالات شرعی یا هر سوالی که در مورد

 دین باشه در حد بضاعتم جواب میدم...

اگرم جوابشو ندونم میرم تحقیق میکنم...

خلاصه که نمی خوام دست خالی از اینجا برید...

خوشحال میشم کمکتون کنم...

یا حق

نظرات 5 + ارسال نظر
کیارش سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ http://forold.blogsky.com/

سلام عزیزم
مبارک باشه
چقدر خوشحالم کردی
چقدر به یه همچین جایی نیاز داشتم
قربونت برم موفق باشی

سلام دوست جونی...
ممنون از اینکه بهم سر زدی...

پرچانه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ق.ظ http://forold.blogsky.com/

اون بالایی من بودم دوسی
اسمم اشتباه شده

سلام عزیزم...
آره متوجه شدم تویی...
اشکال نداره...پیش می یاد دیگه...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ

راستش میخواستم ببینم اگه روزه باشی البته غیر از ماه رمضون بعد حواست نباشه چیزی بخوری تکلیف چیه؟
من شنیدم که چون روزه ی واجب نیست روزه رو باید باز کنی و باطله
اما همسرم میگه اگه از اذان ظهر گذشته باشه روزه واجب میشه و نباید بخوری ینی چون حواست نبوده میتونی روزه رو نگه داری

روزه چه واجب باشه چه مستحب فرقی نمی کنه در هر صورت اگر حواست نباشه چیزی بخوری روزت درسته...
همسرجان شما هم یه چی میگه ها یعنی چی مگه میشه روزه مستحبی واجب بشه...حرفی میزنن ها...
البته اگر روزه به نیت قضای روزه واجب باشه واجب میشه...

پرچانه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

فکرشو بکن من روزه های مستحبم رو میخوردم

اشکال نداره خب نمی دونستی دیگه...
از این به بعد دیگه نمیخوری...

پنل پبامک یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ب.ظ

با سلام خدمت شما مدیر گرامی شما می توانید فقط با پرداخت ده هزار تومان صاحب یک پنل پیامک همراه با خط اختصاصی ارسال و دریافت شوید.
با این خط می توانید پل ارتباطی جدیدی برای کاربران خود فعال نمائید.
لازم به ذکر است پیامک های نرفته به شما برگشت داده می شود.
همچنین می توانید خط مورد علاقه خود را دریافت کنید
جهت ثبت نام عدد 1 را به شماره 5000222888 ارسال نمائید.
با تشکر میدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد